Denna gång var det kretsen i Landskrona samt Borstahusens Museiförening som stod som värd för ett mycket intressant, och välbesökt, föredrag om växtlivet i Öresunds grundområden. Allt berättat av marinbiologen Rainer Weich som på ett charmant sätt visade bilder och filmer. Det var ca 25 personer totalt som deltog varav sju st från Lomma-kretsen.
/Per Olsson
Kommentera