Växtlivet på Öresundsområdets grunda bottnar, torsdag 23 april

Denna gång var det kretsen i Landskrona samt Borstahusens Museiförening som stod som värd för ett mycket intressant, och välbesökt, föredrag om växtlivet i Öresunds grundområden. Allt berättat av marinbiologen Rainer Weich som på ett charmant sätt visade bilder och filmer. Det var ca 25 personer totalt som deltog varav sju st från Lomma-kretsen.

/Per Olsson

Dela

Kommentera

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.